Medarbetare, Våningen & Villan

MÅNADENS MEDARBETARE – Lidija Jakob

Lidija

Namn: Lidija Jakob

Kontor: Våningen och Villans huvudkontor

Var är du född och uppvuxen?
Jag är född i Serbien i en supermysig stad som heter Nis belägen vid floden Nisava. Jag kom till Sverige och Malmö 1962.

Var gick du i skolan och när blev du mäklare?
Jag är utbildad på Malmö högskola och har idag varit mäklare i 10 år.

Vad tycker du bäst om med mäklaryrket?
Varje objekt, ägare samt möte är unikt. Mitt motto är att varje affär är som vågor på havet, jag följer vågorna. Kort och gott, jag ser det inte som ett arbete, jag är en del av det…

Vilken var din senaste bostadsaffär?
Min senaste bostadsaffär var ett mycket fint atriumhus på Boställsgatan i populära Djupadal.

Vill ni kontakta Lidija gör ni det på följande:

Telefon: 0702 – 97 00 36
E-post: lidija@vaningen.se

Standard

Kommentera

